پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118129
بهبودي وضعيت آيت‌الله مهدوي کني
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1590

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار،  ابراهيم انصاريان رئيس دفتر رئيس مجلس خبرگان رهبري درباره آخرين جزئيات روند درماني آيت‌الله مهدوي‌کني رئيس مجلس خبرگان اظهار داشت: با توجه به حادثه پيش آمده در ?? خرداد براي آيت‌الله مشکلات زيادي را براي ايشان به وجود آورد که خوشبختانه طي چهار هفته گذشته با تلاش پزشکان و متخصصين وضعيت بسيار خوب و مطلوبي را پيدا کردند.

انصاريان با اشاره به عفونت ريه آيت‌الله مهدوي‌کني گفت: بيماري که در بخش‌هاي مراقبت ويژه بستري مي‌شود مشکلات خاص خود را به همراه دارد که يکي از مشکلاتي که طي ?? روز گذشته براي آيت‌الله مهدوي‌کني به وجود آمده بحث عفونت ريه ايشان بود.

وي ادامه داد: از ?? روز گذشته چيزي حدود ?? متخصص عفوني و ريه دعوت شده که با مشورت پزشکان بيمارستان مشکلات عفوني ريه آيت‌الله به نسبت برطرف شده است و خوشبختانه وضعيت ريه ايشان رو به بهبودي است.

رئيس دفتر رئيس مجلس خبرگان رهبري تاکيد کرد: به لطف خداوند وضعيت تنفسي ايشان مناسب است و پزشکاني هم که امروز صبح از آيت‌الله عيادت کردند رضايت خود را نسبت به اين موضوع اعلام کردند.

انصاريان همچنين با اشاره به ضايعه مغزي آيت‌الله نيز گفت: اين ضايعه به دليل نرسيدن اکسيژن و خون به مغز ايشان اتفاق افتاده است و زماني اين ضايعه اتفاق مي‌افتد که فرد دچار ايست قلبي مي‌شود اما براي بهبودي اميد وجود دارد و پزشکان نيز در حال تلاش هستند.

وي ادامه داد: آنچه که مهم است اين است که دعاي مردم تاکنون پشتوانه زحمات پزشکان و وضعيت آيت‌الله بوده و ما اميدواريم در ماه مبارک رمضان روزه‌داران براي بهبودي وضعيت آيت‌الله مهدوي‌کني دعا کنند که بحث مشکل مغزي ايشان نيز برطرف شود تا آيت‌الله بهبودي کامل را پيدا کند و به جامعه بازگردد.

رئيس‌دفتر رئيس مجلس خبرگان رهبري با بيان خاطره‌اي از آيت‌الله مهدوي‌کني گفت: آيت‌الله به نقل از استادشان مرحوم آيت‌الله حاج علي‌اکبر برهاني مي‌گفتند که در شب‌هاي ماه مبارک رمضان بخصوص در شب‌هاي احيا براي توسل به امام زمان آيه ?? سوره يوسف را قرائت مي‌کند ما هم به تبعيت از آيت‌الله مهدوي‌کني به امام زمان متوسل مي‌شويم و براي شفاي همه مريض‌ها بخصوص آيت‌الله مهدوي‌کني شفاي عاجل را آرزو مي‌کنيم که ايشان بتوانند خدماتي را که در طي سال‌هاي متمادي به خصوص بعد از انقلاب داشتند را دوباره به جامعه اسلامي و انقلاب اسلامي داشته باشند.

انصاريان در پايان تاکيد کرد: ما از همه تخصص‌هاي پزشکي با توسل به خدا براي بهبودي ايشان استفاده مي‌کنيم. در روز سه‌شنبه اين هفته نيز جلسه‌اي با حضور تمام پزشکان متخصص برگزار شد که نسبت به درمان آيت‌الله مهدوي‌کني کارهاي لازمه را انجام دهند.

مرجع : خبرگزاري فارس

 

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html